• H Εταιρία
  • Ιστορικό
  • Αποστολή Δημόσιας Επιχείρησης
  • Οργανωτική Δομή
  • Επιτροπές Διοικητικού Συμβουλίου
  • Υποδομή
  • Γραφείο Τύπου
  • Διακηρύξεις
  • Ευρωπαϊκά Έργα
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  • Θυγατρικές και Συνεργασίες
  • Χάρτης Υποχρεώσεων ΕΛΤΑ
  • Ποιότητα ΕΛΤΑ
  • Οικονομικά Στοιχεία
  • Συνεργαστείτε Μαζί μας
  • Βίντεο 190 Χρόνων ΕΛΤΑ
  • Κανονισμοί
  • Αλληλογραφία & Δέματα
  • Χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Προϊόντα Λιανικής
  • e-shop
  • Τιμοκατάλογοι
  • Ρομποτικό Σύστημα Διαλογής
  • Ψηφιακός Ταχυδρόμος
  • Έξυπνες Θυρίδες
  • Smart Queuing
  • Παραδόσεις με Drones
  • Αλληλογραφία & Δέματα
  • Χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Προϊόντα Λιανικής
  • e-shop
  • Τιμοκατάλογοι

Επενδύσεις

Ο ΕΛΤΑ έχει ήδη εφαρμόσει σύγχρονα συστήματα μέτρησης ποιότητας και νέες τεχνολογίες για την υποστήριξη των λειτουργιών:

  • Ολοκληρωμένο Πληροφορικό Σύστημα (ERP) βασισμένο στην πλατφόρμα Oracle Financials, σε συνδυασμό με αυτοματοποιημένο σύστημα GIRO.

  • Συστήματα Αυτοματοποίησης των Συναλλαγών με τους πελάτες (RIPOSTE), με τα οποία μειώνεται δραστικά ο χρόνος αναμονής στη συναλλαγή.
  • Συστήματα και Τεχνολογίες Μέτρησης Ποιότητας των Παρεχόμενων Υπηρεσιών (GREX και UNEX).Με τα συστήματα αυτά μετράται ο χρόνος που απαιτείται για τη διακίνηση των ταχυδρομικών αντικειμένων, από τη στιγμή της κατάθεσης μέχρι την επίδοσή τους. Μετράται επίσης ο χρόνος διακίνησης των ταχυδρομικών αντικειμένων στα ενδιάμεσα στάδια διαχείρισής τους (Κατάθεση - Μεταφορά - Διαλογή- Διανομή).
  • Συστήματα Ιχνηλάτησης Ταχυδρομικών Αντικειμένων Ειδικής Διαχείρισης (Track & Trace). Με τα συστήματα αυτά εντοπίζονται τα ταχυδρομικά αντικείμενα σε κάθε στάδιο της διαχείρισής τους και παρέχουν τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης του πελάτη.
  • Ηλεκτρονικά Συστήματα Ελέγχου της Περισυλλογής της αλληλογραφίας από τα γραμματοκιβώτια.
  • Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS), τα οποία διασφαλίζουν την αποτελεσματική οργάνωση των τομέων της διανομής σε κάθε περιοχή, ανάλογα με τον όγκο των διακινούμενων ταχυδρομικών αντικειμένων.