Υπηρεσία εσωτερικού ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ
Υπηρεσία εξωτερικού Express Mail Service (EMS)
Υπηρεσία εξωτερικού Special Priority Mail (SPM)
Λογαριασμοί Ταμιευτηρίου
Τρεχούμενοι Λογαριασμοί
Προθεσμιακή Κατάθεση ΕΛΤΑ
Ταχυδρομική Επιταγή Money Home
Ταχυδρομική Επιταγή Money Express
Απλή Ταχυδρομική Επιταγή
Ταχυδρομική Επιταγή Αντικαταβολής
Western Union
Eurogiro
Φάκελοι με Προπληρωμένο Τέλος
Συστημένα Prepaid
Προπληρωμένες Συσκευασίες Δεμάτων
Πόρτα Πόρτα Prepaid
Αποστολές Πόρτα Πόρτα
Ταχυδρομικές Επιταγές Αντικαταβολής
B΄ Προτεραιότητα
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προσφέρουν μια οικονομική και αξιόπιστη λύση για την αποστολή της αλληλογραφίας σας.
Με μέγιστο χρόνο επίδοσης 3 ημέρες, μια απλή επιστολή μπορεί να πάει από το ένα άκρο της Ελλάδας στο άλλο με ενιαία τιμή!
Το τύπωμα της υπηρεσίας
Α΄ ΠροτεραιότηταΤα Ελληνικά Ταχυδρομεία σας παρέχουν έναν εύκολο και απλό τρόπο αποστολής της προσωπικής ή εταιρικής σας αλληλογραφίας, που εγγυάται τη γρήγορη επίδοση της.Με Α΄ Προτεραιότητα μπορείτε να στείλετε επιστολές, ευχετήριες κάρτες, τιμολόγια, λογαριασμούς και άλλα ταχυδρομικά αντικείμενα που πληρούν τις προδιαγραφές της αλληλογραφίας και τα οποία επιθυμείτε να επιδοθούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα κατάθεσής τους.
Ειδικές Διαχειρίσεις:Συστημένα Εσωτερικού (RE): Επιστολές όπου σας χορηγείται απόδειξη κατάθεσης ενώ η επίδοση στον παραλήπτη γίνεται με υπογραφή του ή με υπογραφή προσώπου εξουσιοδοτημένου από αυτόν. Φέρουν υποχρεωτικά στην πρώτη όψη επιγραφής, ετικέτα barcode με το αντίστοιχο πρόθεμα (RE). Δύναται να συνοδεύονται από Απόδειξη Παραλαβής. Με αυτή την Ειδική Διαχείριση μπορούν να σταλούν επιστολές Α' και Β' Προτεραιότητας.
Επίδοση και σε Σύνοικο (RE): Με την υπηρεσία Επίδοση και σε ΣΥΝΟΙΚΟ το ταχυδρομικό αντικείμενο μπορεί να επιδοθεί και σε σύνοικο (συγκάτοικο) του Παραλήπτη.Τα ταχυδρομικά αντικείμενα της υπηρεσίας Επίδοση και σε ΣΥΝΟΙΚΟ έχουν αριθμό barcode και ιχνηλατούνται από την στιγμή της κατάθεσης μέχρι και την στιγμή της επίδοσης.Αντικαταβολή (RC): Επιστολές για τις οποίες κατά την παραλαβή τους πρέπει να καταβάλλεται η αξία του περιεχομένου τους. Οι επιστολές αυτές συνοδεύονται από ταχυδρομικές επιταγές αντικαταβολής ή παραστατικά είσπραξης ταχυπληρωμής ή γραμμάτια είσπραξης ή τραπεζικές επιταγές ή και μικτό διακανονισμό στα οποία αναγράφεται το ποσό που πρέπει να καταβάλει ο παραλήπτης για να τις παραλάβει. Φέρουν επιπρόσθετο χαρακτηριστικό την ετικέτα ΕΠΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ή χειρόγραφα την ίδια ένδειξη. Πάνω από την ετικέτα αναγράφεται το ποσό της αντικαταβολής (που πρέπει να εισπραχθεί από τον παραλήπτη). Με αυτή την Ειδική Διαχείριση μπορούν να σταλούν επιστολές Α' και Β' Προτεραιότητας.
Δηλωμένης Αξίας / Ασφαλισμένα (VR): Επιστολές που ιχνηλατούνται σε όλα τα στάδια της διαχείρισης τους προκειμένου να διασφαλίζεται το πολύτιμο περιεχόμενό τους καθώς και η βέβαιη επίδοση στον παραλήπτη τους. Φέρουν επιπρόσθετο χαρακτηριστικό την ετικέτα Δ.Α. - ΔΗΛΩΜΕΝΗ ΑΞΙΑ/ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ή χειρόγραφη ετικέτα με την ίδια ένδειξη. Συνοδεύονται με Δωρεάν Απόδειξη Παραλαβής. Με Δηλωμένη Αξία μπορούν να σταλούν μόνο επιστολές Α' Προτεραιότητας
Απόδειξη Παραλαβής Έντυπη: Έγγραφη Απόδειξη την οποία υπογράφει ο παραλήπτης, φέρει την ημερομηνία παραλαβής και σας επιστρέφεται. Με αυτή την Ειδική Διαχείριση μπορούν να αποσταλούν επιστολές Α' και Β΄ Προτεραιότητας. Με Απόδειξη Παραλαβής δύνανται να συνοδεύονται μόνο υπηρεσίες που αφήνουν ίχνη, και πιο συγκεκριμένα: Συστημένο, Δηλωμένη Αξία/Ασφαλισμένο, Επί Αντικαταβολή, Επίδοση σε Σύνοικο. Τα αντικείμενα με Δηλωμένη Αξία συνοδεύονται από Απόδειξη Παραλαβής Έντυπη ΔΩΡΕΑΝ.
Ιχνηλάτηση (TR &LL): Επιστολές ή αντικείμενα όπου χορηγείται απόδειξη κατάθεσης και ιχνηλατούνται κατ’ελάχιστο κατά την παραλαβή και την επίδοσή τους. Φέρουν υποχρεωτικά στην πρώτη όψη επιγραφής, ετικέτα barcode. Τα αντικείμενα/επιστολές επιδίδονται από τον διανομέα στην διεύθυνση που αναγράφεται χωρίς υπογραφή παραλήπτη. Για τα αντικείμενα αυτά δεν παρέχεται κανενός είδους αποζημίωση σε περίπτωση ολικής βλάβης ή απώλειας του περιεχομένου. Με ιχνηλάτηση μπορούν να αποσταλούν επιστολές Α’ και Β’ Προτεραιότητας.Για περισσότερες πληροφορίες και για να ενημερωθείτε για τις εκπτώσεις που δικαιούστε για τη χρήση των υπηρεσιών Α΄ και Β΄ Προτεραιότητας, μπορείτε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο Κατάστημα, ή να επικοινωνήσετε με τη Δ/νση Πωλήσεων.